Digimed Taşınabilir Röntgen Cihazı

• Kore Taşınabilir Portatif Röntgen Cihazı
Prox Kablosuz Taşınabilir Dental X-RAY Cihazı
  • Basit tasarlanmış kontrol aracılığı ile görüntüleme
  • Daha kısa bir röntgen maruziyeti
  • Temiz ve Net görüntü
  • En Aza indirilmiş radyosyon görüntüleri
  • Tüm rvg ve fosfor plak tarayıcıları ile uyumluluk
  • Yetişkin ve çocuk modları ayarlanmış, ön ve arka dişler için hazır çekim modları
  • Ayarlanbilir dozaj sistemi
  • Hastalar ve kullanıcılar için konforlu kullanım
  • Menşei: G. kore  Garanti: 2 yıl( fatura ile beraber) CE sertifikası vardır.

DC 22,2V

AC 100 ~ 240V

• İmalat hatalarına karşı 1 Yıl Üretici/İthalatçı garantisi
  • Servis ve  Garanti  , doğrudan bu ürün için üretici/ithalatçı tarafından gerçekleştirilir.
  • Ürünlerin Fabrika hatası sebebi ile değiştirmekle yükümlü olacaktır ve bu tür herhangi bir Ürünü değiştirme yükümlülüğü Sırayla Üretici/İthalatçıya/Satıcıya aittir.
  • Dental Cepte ve Alıcı, satın alınan/kullanılan Ürünlerin  yalnızca orijinal Üretici/İthalatçının garantilerinin konusu olduğunu kabul eder.
  • Dental Cepte İade ve değiştirme ile ilgili herhangi bir veya tüm talepler yalnızca ilgili Satıcıya yapılacaktır ve Dental Cepte, Müşterinin Ürünün değiştirilmesini veya servise alınmasını talep etmesi  konusunda müşteriye yardımcı olacaktır.
  • Dental Cepte , bir kez satılan Ürünlerin , paketin veya Ürünün  bozulmadan veya herhangi bir şekilde değiştirilmedikçe veya duruma göre kurcalanmadıkça değiştirileceğini veya geri alınacağını kabul eder.
  • Kurulum ve ürün tanıtımı ihtiyaç durumunda  Dental Cepte yetkili ekibi sizlere yardımcı olmakta sorumludur.
$2.600,00
Vergiler Hariç: $2.600,00